HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Virre CSGO

CS:GO - When PROS Use FLASH (Fragmovie)

9596 ratings | 149285 views
Want to see more in the future? Go subscribe! https://goo.gl/KnXLM4 ► Free 0.5$ at: http://csgobounty.com/#/r/virre Don't miss exclusive stuff at my twitter: https://twitter.com/virrecsgo ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Frags by : denis , GeT_RiGhT , Kioshima , Legija , NBK , pyth , ScreaM , shox , Stewie2k , Tarik , zehN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♬ Song name: Paris Blohm - Into Dust (feat. Elle Vee) ♬ Outro song: FelMax - Dough Paris Blohm ● https://soundcloud.com/parisblohm ● https://www.facebook.com/ParisBlohmOf... ● https://twitter.com/ParisBlohm Elle Vee ● https://soundcloud.com/elleveemusic ● https://www.facebook.com/ELLEVEEofficial ● https://twitter.com/elleveemusic ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ My Website: http://www.virre.gg Twitter: http://www.twitter.com/virrecsgo Facebook: http://www.facebook.com/virrecsgo Steam: https://steamcommunity.com/id/viRRE3 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Join my SteamGroup! http://steamcommunity.com/groups/virrecsgo ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Software used: Sony Vegas Pro 14 Photoshop CS6 Counter-Strike:Global Offensive Shadowplay HLAE Adobe After Effects CS6 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (444)
Virre CSGO (8 months ago)
Hope you enjoyed this video guys! It was quite short - very hard to find good plays in this topic!! If we reach 9 000 likes on this video i'll create a "When Pros BHOP 2", since you guys loved that video!
Exile (8 months ago)
IT IS NOT REACHING ITS STUCK AT 8500 GOD PLEASE JUST MAKE IT
Electro (8 months ago)
Virre CSGO NEXT WHEN PRO RUN BOOST PLZ NEXT WHEN PRO RUN BOOST PLZ NEXT WHEN PRO RUN BOOST PLZ NEXT WHEN PRO RUN BOOST PLZ NEXT WHEN PRO RUN BOOST PLZ
GameHD2004 (8 months ago)
Virre CSGO What do you use to make these clips? How long does it take approximately? I love your videos!!!
try.
Karina Mur (8 months ago)
Yes, everything's cool
artificial (1 month ago)
*Throwing Flashbang!*
gamersteamvalve (1 month ago)
new sas on old inferno wtf?
Thiago (2 months ago)
1:37 denis killed dennis
Gamer Edge (2 months ago)
Hey Virre I love your videos! But i have a question why did you put Scream's name in the description? there wasn't any.
ReasoN (2 months ago)
CADE O CSR E SUA FLASH DE TRIVELA ?????????????????
Fuad Amanov (3 months ago)
Music?
AJ (5 months ago)
Great video! Although a bit disappointing that you didn't put any of the plays that Astralis makes. They are undoubtedly one of the best teams in the world, known for their astounding utility usage. Would really like to see them in such mixes too!
Rawix (5 months ago)
Idk how i miss this video, im watching it today and its amazing ❤️
Nguyễn Hải Sơn (7 months ago)
I want to ask. What did you use to lock on the weapon's movement?
Filip Kroščen (8 months ago)
0:21
pizza Gaming (8 months ago)
i bow my head towards ur editing :)😍🙈🙈🙌🙌🙏🙏
Virre CSGO (8 months ago)
<3
I need someone to make me an intro like Virre's :(
S1mple Candyshop (8 months ago)
Please make a fragmovie about S1MPLE SPORTLIGTS
Sean Griffin (8 months ago)
The "Locked to firearm" view is awesome.
NadeKing (8 months ago)
such a pleasure to watch!
Anning James (7 months ago)
NadeKing eyyyyy
Fastest game Asy (8 months ago)
2 WEEKS?
Fastest game Asy (8 months ago)
PLS TAKE THE VİDEO
Love your videos <3
St!X Channel (8 months ago)
http://rich-birds.org/?i=692852
Prodígio Games (8 months ago)
Spotlight for Coldzera! The best player of all time.
Sergio Efigenio (8 months ago)
awesome!
Manaea (8 months ago)
How the fuck do you throw that drop room flash, (the second clip)
Razz Glhf (8 months ago)
What song name..
Jackson Bodra (8 months ago)
1 more Stewie2K flash on overpass from connector to short..
bah CS:GO (8 months ago)
sick bro
Berzerk (8 months ago)
1:40 that transition makes me wanna *NUT*
Oudai Qatawneh (8 months ago)
Best of sk gaming ? Next video ? Or faze clan And your videos are insane Thank you for making nice edit
Junel Gapusan (8 months ago)
Viewmodel?
Selman Arslan (8 months ago)
xantares spotligt!! next vid pls
abodXDGames (8 months ago)
That's Third person look is just amazing
Hanif Anggawi (8 months ago)
Just Amazing! keep up the good work <3
CharlieeG (8 months ago)
Sick edit Virre, this gave me chills!! I'm loving the over the shoulder shot!
Virre CSGO (8 months ago)
Happy to hear that dude, glad you liked it!
Play All Games (8 months ago)
Que vídeo foda irmão caralho... Ta de Parabéns.
Bobby Critz (8 months ago)
So it's fair to assume that you're just gonna completely ignore esl ny and eleague s3...
Илья Зимин (8 months ago)
Good quality and play.
csepic (8 months ago)
Tribute to Seized PLS!!!!
Parth Vikani (8 months ago)
Nice work man...! Truly Impressive...!
Janne Kokko (8 months ago)
Nice edit, keep them coming!
Gameisawesome (8 months ago)
2:00 when the gun shots sync with the beat/music😍😍✌️️ Keep Doing what your'e doing aburre! Great video. As always!
nikelev (3 months ago)
calm down fucking fanboy
Gameisawesome (8 months ago)
Virre CSGO Could you do a tutorial on how you do what you do so perfectly. Or teach me bc you have honestly inspired me to try to get into editing stuff like that. It hypes me up. You could add me on my discord? Gameisawesome345 #6073 It would honestly be so awesome if you did that and let me talk to you. I do understand, however, if you couldn't. 😥
Gameisawesome (8 months ago)
Virre CSGO OMG YOU RESPONDED TO MY COMMENT I'M SO HYPED!!! THANK YOU SO MUCH BRO I ADMIRE YOUR WORK SOOO MUCH! You have inspired me in so many ways, and on one of your videos I nearly cried! Thanks bro for always making my day better just by watching your vids! ❤️😫✌️️
Virre CSGO (8 months ago)
:D thank you dude
Xander Mac'Clain (8 months ago)
Music?
Shreejith Nair (8 months ago)
U might wanna consider stewie2k's overpass connector flash.
DManstrator (8 months ago)
Also mentioning who threw the flash would have been great, they might have got no single frag without those perfect flashes.
Thiago Sartori (8 months ago)
can you make a best of coldzera? :)
HAFIDH ZOUAHI (8 months ago)
1:39 sick transitions as usual. Great job Virre,! Keep it up.
sw1ft (8 months ago)
where is "god pronax u r so sexy" ? :/
Deus Ex Machina (8 months ago)
How did you make those GoPro™ shots?
LucasEJM (8 months ago)
Bit of a stupid topic, what's next? When pros use guns? Sick editing as always, maybe do like player spotlights or something instead, this one was pretty dumb
Sam ben (8 months ago)
i love this channel u have such brilliant talent ! subscribed
kek 1tap (8 months ago)
That nuke vent flash holy shit
sweeky 101 (8 months ago)
someone who dislike this ..they just jealous how good he made this awesome videos]
fuatcan cagatay (8 months ago)
Song?
Asketen (8 months ago)
Nice video, should have had f0rest 4k on old dust2 in it ^^
Garrett Grosso (8 months ago)
WHEN PROS WALK
martin garrix (8 months ago)
Wow! Well edited
Kemalettin Yalçın (8 months ago)
what is that "seed"
Definitely flusha (8 months ago)
Kemalettin Yalçın a new german team
Pawciolek (8 months ago)
How you make this quality ??? how mutch bitrate you prefer to record and rendering ???
Staicu Antonio (8 months ago)
When cs:go players breathe.
Tergel Ganbat (8 months ago)
Wow :O it's very nice. You're so good fragmoviemaker xD
Vito Scalleta (8 months ago)
Music is synchronized with the weapons. Goddamn what a beauty!
Linh Pham (8 months ago)
nice vid, gj bro
Ahmet Serhat (8 months ago)
this edit better than original song ♥
Wyatt Rigack (8 months ago)
it's awesome
krazed0451 (8 months ago)
Virre, I love your edits but I'm sad to say I'm unsubbing as I can't support gambling advertising. If you ever get a responsible sponsor I'll be back...
Richard Jong (8 months ago)
Wow very nice video !!! Sick edit
Carl Austero (8 months ago)
I'm really glad I discovered this channel instead of those shit montages baitclick
yan1ck (8 months ago)
this is just amazing, glad i just discovered your channel !! :D
JL (8 months ago)
Next up when pros flush the toilet
Dunkee (8 months ago)
When pros go skra, pompompompom plz.
kawoh. (8 months ago)
Expected bodyy, disappointed (I have to admit)
Cakeru (8 months ago)
Awesome video bro!!
Taha Yasin Kaplan (8 months ago)
Perfect video
Bobby Wisdom (8 months ago)
Shit dude why havnt you poped up on my feed earliar. These clips were insane! Nice edit!
Kasper Havdal (8 months ago)
How do you hook the campath/camera to the gun model like that? The over-the-shoulder perspective. SFM doesn't allow demos AFAIK. How to do it in-game/with hlae? :) ty!
ShawN (8 months ago)
Baba video 👌🏼
ShySui (8 months ago)
A new Inhuman Reactions vid pls <3
Sahil Singh (8 months ago)
3000 More Likes Remaining :D
z1ver (8 months ago)
You better do that bhop movie. Amazing edit
Fermin Osinaga (8 months ago)
2:34 GoPro on csgo
xCarl sF (8 months ago)
When Pros play CSGO
Meshy Gaming (8 months ago)
UR VIDEOS ARE SO SICK
ashref haddeji (8 months ago)
The montage is insane ❤❤❤
Killian Bonaventure (8 months ago)
Next time do "when pros use weapons"
Matthew Dominguez (8 months ago)
Absolutely killing it! One of your best. Loving the shoulder CAM view. Bravo!
Yildiz98 (8 months ago)
that fixed 3rd person camera view is absolutely brilliant
Yildiz98 (8 months ago)
i mean when the camera is fixed on the weapon
Ascend (8 months ago)
The editing is so nice
onizuka akiji (8 months ago)
Omg amezing Video !!
LALR (8 months ago)
when PROS play CS:GO
Kieran Winstone (8 months ago)
YOU'RE SO UNDER-RATED
Moro (8 months ago)
Dude, your movies are INSANE!
Nicholas Lied (8 months ago)
2:30 please show us how you did that
TeReZy & Whisper (8 months ago)
when pro use a smoke !
MHZ bisa (8 months ago)
Adobe cs 6 wow
L U C R 3 (8 months ago)
When Teamwork is Godlike! PLS I WANT THAT
LighT (8 months ago)
dude, i suggest you to use that epic camera angle over the shoulder ( idk if you track the camera on the gun ) on a PROS 1 TAP video
Jacob Caldwell (8 months ago)
The motion tracking shot @2:30 is incredible. Great fragmovie!
Terry Crews (8 months ago)
What about "When Pros get flashed"?
Tanmay Patel (8 months ago)
U are God of editing love your vids bro
Ivar Fredheim (8 months ago)
Next video: When pros fakeflash
LinKy (8 months ago)
where's bodyy ?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.