HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Pecex

Top 20 1v5 Clutches Ever By Pro Players ★ CS:GO

20174 ratings | 2964091 views
🎁 Use Code "PECEX" on PUBGVice.com for free 150 coins! 👍 Don't forget to leave a like on this video! 📌 Social Media Twitter https://twitter.com/PecexOfficial Twitch https://twitch.tv/PecexOfficial Instagram https://instagram.com/PecexOfficial Facebook https://facebook.com/PecexOfficial Snapchat https://snapchat.com/add/PecexOfficial ⛔ Copyright Note Most Streamers and YouTubers have been contacted and agreed to be posted on this channel, however, some are unreachable . If you're a Streamer or YouTuber and you see videos of you on this channel that you do not agree with, please contact me via email! You can find it in the end of the description. I will ALWAYS remove any video you want me to ASAP! 📧 Business Email pecexproductions@gmail.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (913)
fall0rn (2 days ago)
holy fucking shit i found another one!! look at #15!!! rain aimlocks 2nd guy in vent and the guy in smoke LOOL WTF!! he fucking cheat!! he know 2nd guy and guy in smoke so he turn back LOL WTF cheat aahahah cheater bastards
fall0rn (2 days ago)
LOOL watch hiko fucking cheater!! he preshot 2 bullets on purpose because his cheat aimlock on 3rd bullet probably.. so he shoot 2 times somewhere so he can kill 3rd guy with hs motherrrrrrrrrrfucking cheater bros we have to burn them all !!
fall0rn (2 days ago)
First guy Hiko aimlock trough wall, fucking cheater bastards
Pretty Boy Moon (4 days ago)
Kys with these ads
Eren_TheLegend27 (12 days ago)
40% shroud
Midnight Austin (12 days ago)
the commentator overreacting
Stefan Stefan (14 days ago)
Is this a wall hack they all have? Why is he seeing thru the walls?
神S e n s e (16 days ago)
13:51 PA PA PA
Lil Botanik (17 days ago)
where is neo clutch from the match with dignitas??
Aston Yeung (18 days ago)
Dude I want the giveaway name:yeung
Clouds Club TV (23 days ago)
Check out some of my gaming content! We have monthly giveaways and content for prizes!!!
JeyT (26 days ago)
Too many ads for little video
Barbarella Canales (26 days ago)
9:25 she is why shroud is a girl
Miras Ospan (26 days ago)
Lekro 1x5 vs Gambit???
BLUEBERRY BOYS (26 days ago)
https://youtu.be/QBTQOIX3_2w
ricky ponelas (28 days ago)
https://www.facebook.com/100008812127563/videos/1633600830276972/
Spelchure Speli (28 days ago)
Roca's clutch were silvers or what?
iLove You (28 days ago)
What does Clutch mean
SeyitAhmet Çalışır (29 days ago)
FİRST HACK AİM
Gabriel Cernat (1 month ago)
In 3 of them is Shroud, and now he is not in the team anymore :(((
OleQ Games (1 month ago)
Neo vs Dignitas
Brad Ferrante (1 month ago)
I love that 4 of these clips were shroud.
Andron 777 (1 month ago)
6:41
Midnight Austin (1 month ago)
0:31 thats the most uncomfortable playing position ever, where my elbow doesn't touch the table
Key steam CS GO : https://goo.gl/N4bQso
Fomfik (1 month ago)
#1 Neo vs North is the best 1v5, but it was in 2017 not 2016 :/
Kokosák K (1 month ago)
1:37 no ace
Roman Grepl (1 month ago)
Good WH
Jay Marath (1 month ago)
And then tec9 was nerfed 😑😂😂
Gamer Boss (1 month ago)
5 41 Shroud AIM
M
Asbjørn (1 month ago)
15:00 not 1v5
Yakup Özken (1 month ago)
My favourite team : Comlexity
Gabvo Torres (1 month ago)
This list is weak as fuck.
Olaf Seger (2 months ago)
Where is Xantares?
FiXeR (2 months ago)
GUYS I WON A KNIFEEE! IT BUTTERFLY BOREAL FOREST.IF YOU GUYS WANNA WON TOO GO ON https://www.drakemoon.com/case/knife-easy-99 OMFG
HNS SUNDAYS (2 months ago)
Most of them are actually cheating.
Der Suppe (2 months ago)
i did 1v5 clutch on cobble
K1ow (2 months ago)
2:41 its only 1v4 not 1v5 or a 2v5
Marko Ruzic (2 months ago)
3:33 Rain Wallhack😈
ColeKTM (2 months ago)
L O L. Fool said, "Hi Reddit"
Raqzuh (2 months ago)
2:44 / nr 16 is not a 5v1 its a 4v1 dislike for that...
Dariusz Mydlarz (2 months ago)
Rly hiko 20? Is number one
Kayra Zor (2 months ago)
19 aim 0.25 slow
Jacket W (2 months ago)
1:38 Viewmodel?
Zympi (2 months ago)
HD LUL
BIGBEAR (2 months ago)
https://youtu.be/0v4VmHzdJKk
A-G Channel (2 months ago)
3:27 era in romania ca scrie ceva de dreamhack ??
Tomzey (2 months ago)
shroud is like 50% of these clips seefbspfusbefpuse
Aw - Suru (2 months ago)
3:30 he just aimed at him trough smoke
ATH YF (2 months ago)
Number 20 should go wayyyyy above. The finish was unreal.
Yaman ŞAHİN (2 months ago)
Very disgusting outro music please change it !
MEK'N'ISM BEATZ (3 months ago)
2:15 when the tek 9 was the shit
Lin Shue (3 months ago)
Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!Shroud best player ever!!!!!!!
Jearbear540 (3 months ago)
https://discord.gg/V3r9rn csgo tournament
Paske lol (3 months ago)
14 cheat
LOL LOL (3 months ago)
SUB4SUB. Sub for sub. Hey who want sub for sub i give back automatic .I am new on You Tube .Thanks . like this coment or subscribe and i give back when i see notifications .1000% proof
Jack Mendoza (3 months ago)
Suck players in top 20 . Auto Aim ahah
Kacper Groncki (3 months ago)
And no-one is going to talk about the way that the guy sounds at 1:32
Dynastie Music (3 months ago)
Number 20 is the best 1 fuck the rest of the video XD
Alexander Andersson (3 months ago)
Next video idea: Fuck a dog
ABHMughal (3 months ago)
how they put aim straight on heads? :0
Dolarek (3 months ago)
Where is NEO clutch 5 vs 1 on North ???!!!!!!
Oliver Szadaj (3 months ago)
Neo vs dignitas...
תומר רוזן (3 months ago)
Pepole say they hack on lan what the actual fuck lol
d rock (3 months ago)
Roca obv hack
LouriuSS Sream (3 months ago)
top 10 clutchs 1 vs 10 in casual by random players.
xp3rimental (3 months ago)
LOL WHAT 3:32
Pekko (3 months ago)
Check out my nice csgo montage with very nice effects! I got a very nice 4k bruh! https://youtu.be/Db4naAIPvwU
Qua Ngo (4 months ago)
I love the feeling when hear the sound of head shot
Muhammad Junaid (4 months ago)
0:04 #bullshit_clutch ...... gg AIM SNAP!
Ico gabco (4 months ago)
le mec à un walhack est tout va bien, sans déconner en plus il est content et tout le monde aussi
Brandon McAfee (4 months ago)
https://skinhub.com/cases/100profit-2907648
BinRashed (4 months ago)
12 looks fishy af
Jerry Chao (4 months ago)
Looks good and admirable m8
Dawid7034 (4 months ago)
Where is NEO?
Nov3m69 (4 months ago)
rain was on g2?!
Darryn du Plessis (4 months ago)
rain is a hacker -watch him aim at a guy through smoke
תומר רוזן (3 months ago)
Are you stupid?
Crossguy Gaming (4 months ago)
I feel like rain had walls cuz he aimed at the dude through the smoke like directly at his head
nyggan cat (4 months ago)
neo where?
Taichimura Nozaka (4 months ago)
1v5 pith is not a 1v5 but 1v4 ;)
WiizL (4 months ago)
kennyS?
brian fuller (4 months ago)
how do u not have kennyS 1v5 clutch that shit was legendary..
Razor Boyz GTI (4 months ago)
Number 17,Win But Dead XD
Denis Sabou (4 months ago)
urechile mele
Osse Elite (4 months ago)
14:47 Xd lag asf
janz king (4 months ago)
Plot twist in the end
John Power (4 months ago)
explain how he's using the keyboard like that at 12.00 , wtf is going on
Redline62 (4 months ago)
Where is clutch neo on overpass 1v5 last round :( that was more amazing than 19 shots here :(
Niel Ysaac (4 months ago)
Clutch means ?
Lucas Pacifico (4 months ago)
all of them are going to be blinded, by playing so close to the screen wtf
Frosty (5 months ago)
1:55 thats aimbot
JamesP - (1 month ago)
Doge. No. You just have an extremely shit aiming.
Isaac Sherman (5 months ago)
My only 1v5 is on office with an auto SCAR-20 while i was on T side
Mr - Fox (5 months ago)
1:40 please guys wiewmodel name
Um Menino Normal (5 months ago)
And FNX Ace pistol final major????????? Wtf deslike "-"
OweRs (5 months ago)
Where is Neo on Overpass???
VANDEE (5 months ago)
That's a lot of ads for stolen content
Sinister (5 months ago)
THE MOST POPULAR GAMES As low as $1 : https://www.g2a.com/r/user-5a33152521464
nxtmassnz (5 months ago)
The best part is when these guys run around all elephant feet until they come up to an enemy around the corner and pre-fire them.
Flaw (5 months ago)
lol at the commentators on the last clip nutting over the 4k spray as he is shahzam is destroying them

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.